Smart Help service
Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.
-
Het aantal CashCoins voor mijn aankoop is incorrect. Hoe kan dit?
Voor aankoopbedragen en het berekenen van de CashCoins is GekkenGoud afhankelijk van de betreffende webshop. De CashCoins worden berekend over het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en BTW. Hierdoor kan het getoonde aankoopbedrag in je account lager zijn dan het bedrag dat je daadwerkelijk aan de webshop hebt betaald. Klopt het aantal CashCoins (berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten) niet, dien dan binnen 30 dagen na de aankoop een Claim je CashCoins ticket in. Wij gaan dan uitzoeken waarom het aantal CashCoins incorrect in je account staat.
-
Hoe kan ik me uitschrijven van GekkenGoud?
Login op jouw persoonlijke account op GekkenGoud, ga naar Gegevens en klik op 'Opzeggen'. Maak de opzegging definitief door op de button 'Mijn account opzeggen' te klikken om je uit te schrijven van GekkenGoud. Als jouw account gesloten is, blijven jouw gegevens maximaal 8 weken bewaard. Na deze periode blijven alleen de transactiegegevens, die nodig zijn om aan de fiscale, wettelijke verplichting te voldoen, bewaard.
-
Hoe kan ik me afmelden van GekkenGoud?
Login op jouw persoonlijke account op GekkenGoud, ga naar Gegevens en klik op 'Opzeggen'. Maak de opzegging definitief door op de button 'Mijn account opzeggen' te klikken om je uit te schrijven van GekkenGoud. Als jouw account gesloten is, blijven jouw gegevens maximaal 8 weken bewaard. Na deze periode blijven alleen de transactiegegevens, die nodig zijn om aan de fiscale, wettelijke verplichting te voldoen, bewaard.
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens inzien en/of wijzigen?
Login op jouw persoonlijke account op GekkenGoud, ga naar Gegevens en je bent op de locatie waar jij je persoonlijke gegevens kunt inzien en/of wijzigen.
-
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
Ga naar deze pagina en klik op de blauwe button 'E-mailadres wijzigen'. Vul jouw nieuwe e-mailadres in en klik op de 'Bevestig' button om dit te bevestigen. Vervolgens zullen wij jouw e-mailadres zo snel mogelijk wijzigen en jou hiervan op de hoogte brengen.
-
Waarom zijn de CashCoins voor mijn aankoop afgekeurd?
Soms wordt de commissie voor een aankoop door de betreffende webshop afgekeurd. Wellicht heb je je bestelling geretourneerd, tussentijds gewijzigd of geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is kun je, binnen 30 dagen na afkeuring, een Claim je CashCoins ticket indienen. Wij vragen dan na waarom de aankoop is afgekeurd. Let op: CashCoins zijn nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om de commissie alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.
-
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je je aanmeldt bij GekkenGoud ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij GekkenGoud definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op GekkenGoud. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op GekkenGoud kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
-
Mag ik meerdere accounts hebben op GekkenGoud?
Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op GekkenGoud. Per persoon is slechts één account toegestaan. In het geval van misbruik door het aanmaken van meerdere accounts is het GekkenGoud toegestaan om - zonder hiervan vooraf melding te maken - accounts te verwijderen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
-
Hoe gaat GekkenGoud om met mijn persoonlijke gegevens?
De door jou verstrekte gegevens worden door GekkenGoud.nl alleen gebruikt om korting te kunnen geven op jouw online aankopen en om jou op de hoogte te houden van de nieuwste acties met de GekkenGoud.nl nieuwsbrieven en mailings. Daarnaast kunnen je gegevens worden gebruikt worden voor marktonderzoek. In deze onderzoeken werken we met geaggregeerde en anonieme gegevens om er zo voor te zorgen dat jouw privacy niet in gevaar komt. Bekijk voor meer informatie over de verwerking van persoonlijke gegevens onze privacyverklaring.
-
Wat is 'Mijn account' en waar vind ik het?
Als je je aanmeldt op GekkenGoud maken wij een account voor je aan. Hierin staan onder andere jouw persoonlijke gegevens en een overzicht van jouw opgebouwde tegoed. Je kan hier ook jouw gegevens wijzigen en uitbetaling van het tegoed aanvragen. Log in op GekkenGoud om jouw account te bekijken of klik, als je reeds bent ingelogd, op Mijn account rechtsboven in het scherm.
-
Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
Log in op GekkenGoud en ga naar jouw account. Daar kan je jouw persoonlijke gegevens en inloggegevens wijzigen.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Log in op GekkenGoud en ga naar jouw account. Daar kan je bij jouw persoonlijke gegevens het wachtwoord wijzigen. Sla de wijzigingen op en je kunt het nieuwe wachtwoord direct gebruiken.
-
Hoe verander ik mijn IBAN/bankrekeningnummer?
Log in op GekkenGoud en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens het opgegeven IBAN bankrekeningnummer wijzigen.
-
Hoe meld ik mij af voor de E-Mails van GekkenGoud?
Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig E-Mails. Wil je deze updates van GekkenGoud niet meer ontvangen? Log in op GekkenGoud en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven of je de E-Mails van GekkenGoud wel of niet wilt ontvangen.
-
Hoe lang duurt het voordat CashCoins in mijn account worden bijgeschreven?
Vergoedingen zijn over het algemeen binnen 2 tot 3 werkdagen zichtbaar in jouw account op GekkenGoud. Bij de status van de vergoeding staat na bijschrijving meestal In behandeling. Dit betekent dat jouw aankoop is geregistreerd, maar nog moet worden goedgekeurd door de webshop. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Vaak binnen enkele dagen, maar soms duurt het enkele weken. Zodra de webshop jouw aankoop heeft goedgekeurd, wordt de status in jouw account op GekkenGoud aangepast en kan je, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, uitbetaling aanvragen.
-
Hoe kan ik een niet-geregistreerde aankoop melden?
Wanneer een aankoop na 2-3 werkdagen niet zichtbaar is in je account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Log in op GekkenGoud, ga naar Mijn account en maak een Claim je CashCoins ticket aan. Wij vragen dan na waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
-
Wat is de betekenis van de statussen van mijn aankopen?
Bij elke aankoop in jouw account op GekkenGoud staat de status van de aankoop vermeld. Er zijn verschillende statussen mogelijk:
- In behandeling: Jouw aankoop is geregistreerd, maar moet nog worden gekeurd door de webshop.
- Afgekeurd: Jouw aankoop is niet goedgekeurd door de webshop en kan daarom ook niet worden uitbetaald door GekkenGoud.
- Goedgekeurd: Jouw aankoop is goedgekeurd door de webshop en kan, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, worden uitbetaald.
-
De status van mijn aankoop is nog steeds 'In behandeling'. Wanneer wordt deze goedgekeurd?
Aankopen krijgen de status goedgekeurd zodra de betreffende webshop de aankoop heeft goedgekeurd. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Sommige webshops keuren de aankopen binnen enkele dagen, terwijl het bij andere webshops enkele weken kan duren.
-
Waarom is mijn aankoop niet zichtbaar in mijn account?
Is een aankoop na 2 tot 3 werkdagen niet geregistreerd in jouw account? Check dan of je aan de volgende voorwaarden hebt voldaan:
- Je bent aangemeld bij GekkenGoud en hebt ingelogd op de website voordat je de aankoop ging doen.
- Je bent via de link op GekkenGoud naar de betreffende webwinkel gegaan en hebt je bestelling geplaatst.
- De bestelling/order is niet gewijzigd en je hebt geen contact gehad met de webwinkel om de bestelling aan te passen of te annuleren. Bij wijziging van de bestelling kan het namelijk zijn dat de webwinkel een nieuwe order aanmaakt en de registratie via GekkenGoud komt te vervallen.
- De instellingen op jouw computer voldoen niet aan de gestelde eisen. Controleer hier de instellingen op je computer.
Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden
- Algemeen
- Shoppen met korting
- Kortingscodes & deals
- Verdien meer
- CashMails/Alerts
- Mijn account
- Alertbar
- Betalingen
- Technische vragen
- Over Gekkengoud
- Overig
- Winnen